1. Broneeringu mõiste
Jah Iga turist, kes reisib teatud piirkonda, nii turisti- kui ka muudesse piirkondadesse, peab eelnevalt ette valmistama broneeringu. Seega üldiselt on broneerimine hõlbustav broneerimine, mis hõlmab majutust, toitlustust, istekohti, lennukeid, ronge, busse, meelelahutust, ööklubisid, diskoteeke ja nii edasi (Suartana, 1987: 14). Mõnikord ei suuda turistid kahe sõna tähendust öelda. Seetõttu tuleb rõhutada, et neil kahel sõnal ei ole erinevat tähendust (Joeti, 1997: 45).
Enne kui inimene või turistid lähevad mõnda kohta ja peatuvad heas kohas, peavad inimene või turistid tegema reisi ja broneerima piiratud majutuse, transpordi, ekskursioonid ja reisi hotelli broneerimisosakonda.
Sayla peab kindlalt teadma, et kõigil ei ole samad vajadused ja eesmärgid. Üldiselt on sõnal rezerba sama tähendus ja tähendus, nimelt kellegi või hotelli broneerimine.
2. Varusseened
Rezerba definitsioon ei ole eraldatud ainult rezerba saila enda funktsioonidest ja kohustustest, nimelt: pakkuda hea koht enne külaliste või turistide saabumist.
Reservpersonali ülesanded:
- Müün tooteid hotellidele ja kaubikutele
- Tooted enesereklaamiks ja hotelliteenusteks
- säilitada teadmisi hotellis saadaolevate toodete ja teenuste kohta, nagu hinnad ja reklaammaterjalid, erihinnad jne.
- Hoia külalistega häid suhteid ja aima külaliste vajadusi
- Salvestage erinevate meediumite abil tehtud tellimuste eta töötlemine
- Ootenimekirjas olevate tubade broneerimise vastuvõtt
- Ruumide broneerimise muudatuste töötlemine
- Registreerimise viis on rühma ja kongressi külaliste jaoks eriline kanga
- võtke ettevaatusabinõusid, et vältida külaliste kadumist
- Laenu tasumist sooviva toa broneeringu kinnitamine
- Sõnum osalejatele põlvili
- Arhiveerige oma broneeringu andmed täpselt
3. Reservsoodustused
Reisibüroodele/hotellitöötajatele:
- Saab kindlalt teada klientide/turistide arvu, kes on nõus järgmisel päeval minema
- Oskab julgelt arvutada reisipakettide maksumust (reisid on valmis millal), hoides ära hinnavahe
- Oskab koostada turistide erisoove (nt taimetoitlastele eritoit, üldbuss + televiisor jne)
- Oskab ette valmistada külalistetoad vastavalt broneerimiskuupäevale ja ka teha kindlaks, kas tuba on täis või veel vaba
- saada kõik lisateenused väljaspool hotelli, kuid siiski külalise soovil (nt puuetega vannituba jne )
Hotellid reisijatele/külalistele:
- Oskab kõik enne ekskursiooni hoolikalt ette valmistada
- Aidake turistidel olla tellitu suhtes lihtsam
- Oskab ennustada reisimisega kaasnevaid kulusid
- Et külalistel oleks lihtne tuba saada
4. Üleliigne protseduur
Käimasolev broneerimine on potentsiaalsete külaliste ja toa broneerivate inimeste kohta teabe või andmete kogumise tegevus või protsess. Teave, mida hotell vajab ley vahel:
- Soovitud tüüp ja tubade arv
- Järelejäänud inimeste arv
- saabumise ja lahkumise kuupäev
- see on sinu hotell
- Broneeringu nimi / isik, kellega saate toa kohta lisateabe saamiseks ühendust võtta
- Ettevõtte või reisibüroo nimi
- Ettevõtte aadress ja telefoninumber
- saabumine (kasutatud aeg ja transport)
- Maksemakset kasutatakse
- spetsiaalne ülekanne
Tidak ada komentar:
Posting Komentar